2012. július 16., hétfő

Főzelékötletek

Mostanában próbálom úgy kitalálni Manócska menüjét, hogy közben nekünk is kerekedjen valami ehető.

Ilyenek például:
  • paradicsomos káposzta csirkével (a káposztát vízben, a csirkét a paradicsommal a serpenyőben megfőztem, a miénkbe sűrített paradicsom került és kolbásszal ettük)
  • kelbimbó cukkinivel és csirkével (a kelbimbó és a cukkini a párolóban, a csirke a serpenyőben készül, végül magunknak egy tűzálló tálba bacon szeleteket terítek, a maradék kelbimbót ráteszem és reszelt sajtos tojást öntök a tetejére és beteszem a sütőbe)
  • tökfőzelék resztelt májjal (a tök a kaporral a párolóban, a reszelt máj sózás nélkül a serpenyőben készül, utóbbit csak magunknak sózom meg és magában esszük vagy valamilyen zöldséggel, esetleg sajttal)
  • valami rakott - pl. karfiol cukkinivel (a zöldség a párolóban, a darált hús a serpenyőben készül, a miénkre kerül még sajt is és megy a sütőbe)
  • bolognai spagetti tészta nélkül reszelt sajttal (a dinsztelt hagyma a darált hússal a serpenyőben készül, miután kivettem belőle Manócska húsadagját és valamilyen párolt zöldséggel összeturmixoltam, felöntöttem pici vízzel és paradicsompürével, ízesítettem)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése