2013. március 4., hétfő

A rántott hús... és túl a 3000. oldalmegjelenítésen

Nem vagyok egy rántott hús szakértő, korábban is évente max. 1-szer készítettem, de ma ebédre rántott karajt csináltam. 5 közepes szelet húshoz 2 tojásból, mandulalisztből és kívülre őrölt mandulából készült a panír, pálmazsírban sütöttem ki.
Egész jó lett (kicsit talán sótlan), azért majd még próbálkozok más verziókkal is.
Manócskával mindenesetre faltuk az édeskömény-brokkoli körettel, de ő vacsorára már inkább almát rágcsált a tegnapi tonhalkrém mellé. A minap savanyú uborkát uzsonnázott, mert uzsonnatájt meglátta a befőttesüveget, amint kipakoltuk a táskából. Mostanság kezd el válogatósabb lenni, nem feltétlenül eszi meg azt, amit elé teszünk, ha meglát valami mást/jobbat. Sőt egyik nap vacsorakor kivetette magát az etetőszékből, odavitette magát a hűtőhöz, kinyittatta az ajtaját és rámutatott a téliszalámira, hogy márpedig ő azt kér, természetesen savanyú uborkával.


Köszönöm az eddigi kattintásokat! Remélem, tudtam segíteni, bárhogyan is jutottatok erre az oldalra

UPDATE:
A minap sertéscombból készült a rántott hús, mégpedig a sózott, borsozott hússzeleteket kókuszlisztbe forgatva, majd a felvert tojásba mártva, 3. réteg az egyszerűség kedvéért nem került rá. Pálmazsírban sütöttem ki. Ez veri a mandulalisztes verziót, az kevésbé illik szerintem a sós húshoz. A megmaradt alapanyagból készült prézli is, az is finom lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése