2012. szeptember 27., csütörtök

Körtepüré almás muffinnal

Újabb szuper receptet próbáltunk ki Elmirától, így Manócska sem maradhatott ki a jóból. Sülést követően körte nélkül is próbálta, nem győzött tátogni :)

Almás muffin

Az eredeti receptet itt találjátok, én tettem bele fahéjat is.

Hozzávalók:

2 L-es tojás
3 evőkanál pálmazsír
1/2 dl víz
2 nagy lyukú reszelőn lereszelt alma
1/2 kiskanál szódabikarbóna
50 g xilit
2 evőkanál útifű maghéj
3 evőkanál kókuszliszt (most épp a Healthy Gourmet márkájú van itthon, ez állagra olyan, mint a Nature Cookta)
pici fahéj

Elkészítés:
Az igazat megvallva, a gyorsaság kedvéért én az egészet összeöntöttem és kézi mixerrel jól összekevertem. Muffinformába kanalaztam és 175 fokon 25 percig sütöttem. Nekem 7 db puha, nem száraz muffinom lett, ami azon nyomban el is fogyott volna, ha nem fogjuk vissza magunkat, hogy maradjon reggelre is. Legközelebb 1,5 szeres adagot csinálunk, hogy tele legyen a muffinforma :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése