2013. április 2., kedd

Húsvét

Húsvétkor 3 nap alatt 3 helyen voltunk vendégségben, így 3 tortát sütöttem:
  • Elmira narancsos csokimousse tortáját, a krémből kb. fele adagot készítettem, de így is elégnek bizonyult, reszelt narancshéj helyett 1 narancs levét tettem bele (ebben duzzasztottam a zselatint), a tetejére mandulaszeleteket szórtam. Meg kell állapítanom, hogy Manócska nem rajong a kakaóízért, ami ugyebár nem nagy hátrány... Vacsira a csirketortára nagyban hajazó étel volt, nem csak hogy finom, de nagyon gusztusos is volt.
  • Paleo séf citromos mandulatortáját, a krémből szintén fele adag készült, de a tojássárgájákat mind beletettem, és hát elég savanyú lett még plusz mézzel is, de nekünk paleosoknak ízlett. Manócska bár szereti a citromot, ebből nem kért, de lehet, hogy mire a tortára került a sor, már teljesen megrakta a pocakot, annyit bír enni, nincs gondunk vele :)
  • Az előző bejegyzésben emlegetett répatortát Susa lemon curd-jével, bazsalikom nélkül. Ez is hasonlóan savanyú lett, de állagra sokkal krémesebb, nem zselatinos állagú, engem a nem főzős pudingporra emlékeztetett, csak sokkal egészségesebb. Teszek majd vele egy-két kísérletet csokikrém gyanánt... Manócska krém nélkül a tortát uzsonnára fogyasztotta a kolbászhússal töltött "sertésakármi" után (állattestrészekben nem vagyok túl jó), mindenesetre tényleg finom volt friss vegyes salátával.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése