2013. szeptember 6., péntek

Bölcsi - beszoktatás

Manócska jól vette az akadályokat a bölcsiben, gyakorlatilag 3 nap alatt beszokott, ő a legjobb evő:

1. nap:
8-ra mentünk és ebéd előtt jöttünk haza, volt egy kis szájlegörbulés, hogy ő nem kap (még) ebédet. A reggelit és a tízórait megette. A jutalom győrikekszet, mert szépen megették a gyümölcsöt (?!), Manócska kb. észre sem vette, mert addigra már elment játszani.

2. nap:
8-től fél 10-ig voltam ott vele, aztán eljöttem és ebéd előtt mentem vissza. Megebédelt, választhatott ágyat, kapott vonatos ágyneműt és ki ispróbálta, de végül hazajöttünk (fő a fokozatosság).

3. nap:
Megreggelizett, majd eljöttem. De. közös szülinapozás volt, kivételesen engedélyeztük neki a nem paleo marcipántorta megkóstolását, befalta azt is. Ott is aludt. Du. 4-kor mentem érte, míg nem mondtam neki, hogy holnap is jövünk, nem is akart hazajönni.

4. nap:
Apával együtt vittük, hogy ő is megismerje a menetrendet. Elkezdett reggelizni és eljöttünk. Uzsonnakor a lekváros kenyérrel szemezett, meg is kóstolta (engedékeny volt a gondozónéni), de visszatért a szőlőjéhez.

5. nap:
Apa vitte reggel, mint ahogy a továbbiakban is, megkapta a reggelit tartalmazó dobozkát és eltűnt a szobában. Uzsonnára gyümölcsjoghurt volt a többieknek, kicsit elszeparálták, hogy ne kapjon kedvet, de ilyenkor még nem is éhes annyira vagy csak a vajas paleokenyér nem ízlett annyira, amikor hazaértünk evett megint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése